God morgon..

Godmorgon. Vaknade för snart en timma sen men var tvungen att ligga kvar och kramas en stund med älskling, myyyys! Förstår inte vad som har hänt med oss, vi sover aldrig längre än till 10 längre! Helt sjukt, haha. Men jag tycker om att gå upp tidigt faktiskt, man vill ju inte sova bort hela dagarna liksom..

Ahja, mamma kommer hem vid typ 12 tror jag, och då ska hon köra upp mig till Bea så jag kan rida henne. Vet inte vart det bär av idag, det är ju  sånt som märks. Hoppas av hela mitt hjärta att hon är lugnare idag än vad hon var igår.. haha. Säger bara en sak.. ston.

Har inte bestämt mig för om jag ska rida Tamarillo före eller efter.. men det blir nog efter, annars måste jag börja skynda mig som fan. Och det orkar jag inte.. så ja, han får ridas efter Bea helt enkelt :D

Kan ju säga det att jag och älskling sår en asbra film igår kväll, red riding hood tror jag den hette. Tycker alla borde se den, skitbra :P Lyckades hålla mig vaken nästan hela tiden, slumrade bara till en stund i mitten typ.. haha. Jag somnar alltid när jag kollar på film, spelar ingen roll om det är mitt på dagen. HAHA. Men ja, så äre.

AHja, vi hörs väl senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0