Kan inte rida Bea idag :(

Hejhej bloggen.. HAHA. Måndag idag, skola.. riktigt segt.. suck. Men ja, antar att man får stå ut, det är ju bara typ 3 veckor kvar till sommarlovet nu? Fett chill kan jag ju ta o berätta!

Ahja, nu sitter jag hemma hos älskling och dunkar musik, han är osocial med sitt dataspel.. gullig.

Igår red jag Bea igen, och fortfarande, ingen hälta! Blir så glad nu att jag kan börja sätta igång henne igen, har varit så tråkigt att inte ha fått rida! Men ja, ska bara se till att ta det för försiktigt haha, bättre det än att gå för fort fram så hon blir halt igen.. Sakta men säkert skare va! ;) Iaf, igår förljde Nathalie och Marie ut och red, och sen skulle dom rida lite längre så jag red hem med Bea, och hon gick faktiskt hem utan att protestera när dom andra gick åt andra hållet? Då blev jag väldigt glad, hihi.

Iaf, idag skulle jag ridit Bea igen, men har ingen skjuts dit :( Älskling har ingen bensin i moppen och mamma jobbar till 8.. så får inte ens träffa henne idag ;( Och imorgon kan jag inte heller rida för då har jag Ottoträning med Tamarillo, men på torsdag får jag väl ge mig ut igen, hihi.

Känslan av att rida denna stora, bruna, fina, söta, busiga häst igen är otrolig! Så grymt kul! Ta inte illa upp Tamarillo, du är fortfarande bäst. §

Men ahja, orkar inte blogga mer.. lat..? yupp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0