Maskeradhoppning imorgon!

Har verkligen inget kul att blogga om känner jag. Nuförtiden är det bara tråkigt att sätta sig vid datorn och skriva.. här. Vet inte vad jag ska skriva om, det suger.

Men iaf, idag har jag gjort rätt mycket faktiskt.
Först, upp vid 8 på morgonen, släppa ut hästarna osv, mocka och allt tråkiiiigt :( Sen hem, ta av våra hästarna deras täcken, ta moppen till Blackstad = Tonek. Spela cs, gick skitbra för mig.. ehe, men jaja. Upp till Bea och hästarna igen, lunchfodring.  Sen hem, äta, upp till frösvi, bygga banan tills imorgon, maskeradhoppning ;) Upp till hästarna igen, insläpp  osv, sen vidare till Tonek igen.. och nu sitter jag här hemma hos älskling :D

Haha fatta jobbig dag, massa åkande hit och dit.. Zzz. Och dagen är inte slut än, vid 8 ska vi ner till vårat stall och duscha Tamarillo så han blir ren tills imorgon, han ser tydligen ut som värsta grisen.. SUck! Men ja, hoppas väl på att det år bra imorgon då, håll tummarna för mig! ;)

Ahja, hörs imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0