Snö??

Jag har aldrig i hela mitt liv varit med om att det snöar i MAJ? Vad är det här liksom? Trodde jag skulle dö idag när det började snöa, vart tog sommarvärmen vägen liksom? :(

Ahja, idag har vi varit duktiga och mockat resten av hagen, så nu kan de gå ut där igen imorgon! De var sååå tjuriga idag när de bara fick gå på en liten del av hagen, helt otroligt, haha. Men ikväll får de iaf sitt avmaskningsmedel så det blir bra :D

Annars har jag inte gjort nånting idag, varit duktig och städat hela rummet, inte illa. Beställt kläder också, niice! Skulle ha tränat för Marie idag men vi flyttade det tills imorgon, pissväder?! Efter träningen som är klockan 12 ska vi in till stan och fixa lite saker till maskeradhoppningen som är nästa helg.

Nu har jag äntligen bestämt mig för vad jag ska "klä ut mig till" haha. Men vi får väl se om det går att rida när man har både armar, ben och mage uppstoppade..

Jag ska nämligen vara.. nää, hemligt. Pinsaaaamt. Heh.

Haha, vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0