Tamarillo taggade järnet på terrängbanan idag.. HAHA.

Min gosebjörn var hur gosig som helst idag! Drog upp till frösvis lilla terrängbana eller vad man ska säga som ligger precis bakom ridbanan och hoppade lite! Värmde upp på ridbanan först osv eftersom det inte finns något bra ställe att göra det på inne i skogen. Där lät jag han galoppera på som satan på lånsidorna, och sen korta så mycket det gick på kortsidorna. Kan ju säga att han blev redigt taggad av det, haha. Sen när vi kom ut i skogen och skulle hoppa var det bara att hålla i sig, jag hade verkligen ingen talan alls! Han tyckte att det var så grymt kul alltså! Har ju inte vart och hoppat där på typ 2 månader eller något.. kan ju vara därför ;) Han höll bokstavligt talat på att studsa mig ur sadeln en gång, HAHA. Men han var fin, min gubbe§

Mamma följde med upp och tog lite kort också. Det blir som vanligt när mamma håller i en kamera, ganska suddigt, haha. Men ja, hon är snäll som har försökt i flera år iaf :,). Nu tror jag dock hon börjar ge upp.. lämnar över kameran till någon annan varje gång det är dags för tävling.. gulligt. Men det kommer nog upp bilder imorgon, orkar inte nu, har inte ens fört över dom till datorn..

Annars har dagen spenderats åt.. ingenting faktiskt. På förmiddagen åkte jag, mamam och Simon in till stan och kollade på tävlingar! När vi var och kollade tror jag att det låg på 130, men det var rätt kul att se ändå. Själv föredrar man ju typ 150 hoppningar, haha ;)

Och Bea ja.. det vanliga, åka upp och pyssla om henne.. gå en sväng, borsta.. osv. Det är sååå synd att jag inte får rida henne! Varje gå kommer till stallet vill man bara slänga på henne sadeln och ge sig ut på en skogstur.. vilket jag givetvis inte kan göra :( Hoppas av hela mitt hjärta att hon blir helt frisk snart.. §

Men ja, snart ska jag fortsätta mysa med älskling. Blir väl att glo film ikväll också, guttans! Älskar att somna med världens bästa älsklings armar runt min kropp.. känner man sig älskad och betydelsefull..

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-05-17 @ 10:23:38
Postat av: emelie

Hon blir nog bra snart ska du se :) Bara att hon kommer vara pigg :) / Emelie

2011-05-17 @ 10:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0