Valbooorg.

Hihi igår glömde jag berätta att ardenner stoet i vårat stall fick föl, och att det var något av de sötaste jag någonsin sett.. Jisses vilket söt bebis alltså! Ett sto även detta, haha ;)

Men iaf, igår var det valborg. Runt 8 nånting åkte vi hem till Tonek, där de va massa folk osv. Hela kvällen spenderades där, åkte hem efter 12 nångång, var helt slut.. så när vi kom hem drog vi på en film som vi såg typ 20 minuter på, sen blev det mys :,). Men ja, valborg igår var bra om man bortser från att vissa personer blir allmänt jobbiga och alldeles för mycket när de druckit. Men jag är glad att jag har min älskling, han är bäst bäst bäst. <3

Igår tog vi några riktigt fina bilder på Bea i hagen också, ska ladda upp dom lite senare eller imorgon, har ingen ork nu, haha.

Idag ska jag rida med Elisabeth också, men det blir inte förens ikväll för just nu är hon i stan. Får väl se vart det bär av, nånstans kommer man alltid, haha!

AHja, orkar inte blogga mer nu, vi höreees.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0