27. Hur jag vill att mitt liv ser ut som 20 år.

Om 20 år.. då är jag 34, snart 35.

Då, har jag föhoppningsvis ett slags försäljningsstall, där jag både föder upp, köper in, tävlar och sedan säljer vidare. Min dröm om att bli världskänd ryttare finns kvar i huvudet på mig, men det där är en reservplan, haha ;)
Självklart bor jag på en stor gård. Stall med massa boxar, hagar med stora lösdriftshallar, ridbana, ridhus, fina ridvägar osv.

Världens bästa hästskötare ska jag ha också, mamma. Hon ska få bo på min fina gård heelt gratis, mot att honn följer med på alla tävlingar och hjälper mig. Tror faktiskt att hon kommer följa med på tävlingar resten av mitt liv.. känns så. Förhoppningsvis har jag så pass mycket pengar att hon inte behöver jobba med något annat, haha.


Ungar har jag också, minst 2. Fast då lär de va uppmot 10 år båda 2, vill inte vara en "gammal" mamma, så vill få mina ungar när jag är runt 25, nåt sånt. Men det är ju sånt som märks. Antingen ändrar jag mig helt och vill inte ha ungar alls, eller så går jag och är gravid med mitt 10e barn.. hah.

En redig man ska jag ha mig också! Helst han jag redan är tillsammans med, fina Kicken! Så ska han va egen företagare, öppna egen verkstad och shit så han tjänar feta pengar och kan köpa godis till mig varje dag, hahah.

Gift vet jag inte om jag ska vara. Sånt som märks det också. Giftemål varar sällan i dagens samhälle, but sometimes it does.



Ja.. som ni vet vill jag leva i rena drömmen om 20 år, det perfekta livet. De säger alltid till mig i skolan att man inte ska sikta för högt. Man ska veta vad man vill och man ska ha mål, men man ska heller inte bli för besviken om man misslyckas. Jag vet att jag kommer satsa allt på att uppfylla min dröm. Jag kanske lyckas, kanske inte. Det är sånt som märks, men inget jag kan göra något åt.

Om 10 år kanske jag inte ens vill ha en hästgård och massa fina hästar, jag kanske vill bo i en trång 3a mitt i stan och ha min enda häst inackorderad. Jag vet inte, gör du?

De säger alltid till mig att leva i nuet, och det här är vad jag vill göra nu. Det här är vad jag velat göra sedan jag var 8 år gammal. Om jag lyckas eller inte, ja.. det återstår att se.




Jag och min bondedräng! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0