Alot like me

Haha, åh :,) Hemma från skolan idag, hade ont i huvudet och shit när jag vakna osv.

Var ute och red Tamarillo i skogen förut, fin fina gammelgubbe. När jag hade ridit en runda med massa galoppabbete osv skulle jag rida tillbaka till stallet, men han vägrar gå hem! Jag ger upp ganska fort, för han tjurade ihop totalt, så jag tänkte att om jag går en bit med honom kan jag hoppa upp sen. Så jag gick typ 20 meter, och sen hoppar jag upp, men han ska fortfarande inte gå hem. Jag släpper tyglarna och tänker att han får väl gå vart han vill då, om han inte vill gå hem. Och vet ni vad han gör? Han går tillbaka och vill rida precis samma runda som vi redan ridit :,) Försökte vända honom flera gånger och rida hem, men han vägrade, för han skulle gå samma skogsrunda igen, så j'vla gullig! Var ju ett bra tag sen jag vet ute i skogen med honom och lät honom bara galoppera på liksom, så antar att han har saknat det.. :,)  Men blev så himla förvånad, för annars brukar han va väldigt bråttom hem till maten.. haha. Lilla fina Tamarillo.. ville inte gå hem och äta.. åh :,)

Annars idag har jag inte gjort ett skit faktiskt :( Håller på att skriva en bokrecension just nu, så jag har det gjort. Det ska ju ändå vara inlämnat innan jul, och har inget bättre för mig, haha. Är sjukt sugen på att äta upp hela jävla morotskakan som står i kylskåpet.. åh vad gott det skulle vara.. tjockis? jadå :)

Haha.. men jaja, ska fortsätta skriva nu, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0