Blame it on me

Idag hade vi halv studiedag, så var hemma runt 12, sköönt.

Hela dagen har tillbringats med min fina, underbara Becka! Gjort det vi alltid gör, druckit te, spelat kort och bara haft allmänt, mysigt tjejsnack, behövligt! Bakat kladdkaka har vi gjort också, haha ;) Kan förstå att många undrar vad vi egentligen gör när vi är med varandra, men det finns inget bra svar på den frågan. becka är en sån brud man inte behöver göra något med, man kan bara ligga och snacka om allt mellan himmel och jord i flera timmar.. hah. Jag älskar dig, min bästa vän.

Idag fick båda hästarna vila, som ni kanske anade, haha. Tamarillo har ju gått hårt 2 dagar på rad, så han klarar sig utan problem. Bamse har bara 3 skor, irriterande. Mamma ska ringa hovslagarn imorgon så han kan förhoppningsvis komma ganska snart och slå på den :)

Nu gick iaf Becka nyss hem, så sitter nere hos älskling och gör.. inget särskilt. Vet inte vad vi hittar på, men det ärju sånt som märks! Kanske blir ett avsnitt av andra avenyn innan vi drar hem till mig.. troligtvis ;) Hah.

Ni får ha de så bra alla människor, så ses vi! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0