Det regnar idag, men imorgon kanske solen skiner, så jag blundar nu och ler åt alla goda tider..

Sorry att det inte har skrivits något här de senaste dagarna.. men har faktiskt inte orkat! Har fullt upp mde hästar osv hela tiden, + att jag sitter och nötar andra avenyn hela tiden.. höhö..

Dagen igår flöt på som dom brukar, skola, hem och rida sov. Igår var det Tamarillo som fick gå, och han var superfin! Som vanligt..

Idag, haha betämde sig Bamse för att ta fram sina djävulshorn, igen. Som väntat var han "snäll" ungeför en vecka, men nu testar han igen. Idag var det iaf jag som vann, skönt. Får väl se hur det går imorgon, har träning för Marie vid 5, och det är mörkt redan när jag ska rida från stallplan. Jippie. Men det löser sig säkert.. !

Ahja, nu ska jag fortsätta nörda andra avenyn, så ses vi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0