Fuck me, i´m famous

Hemma från skolan idag också, chillidill. Imorgon ska jag dock gå, suck. Så skönt att vara hemma, haha.

Iaf! Var ute och red Tamrillo en sväng förut. Red upp honom till ridbanan så han fick jobba lite ordentligt, inte bara ösa på i skogen liksom, höhö. I början var han jättejobbig, inte sammarbetsvillig för 5 öre. Sen efter lite galopparbete bara "släppte" allt och han blev hur fin som helst. Det är synd att det ska vara så svårt för honom att jobba igenom hela kroppen.. :( Men, kan ju iaf lova att när han väl gick som jag ville.. så rann det svett om mig, haha. Bokstavligt talat.. Frääääscht. Men annars var han hur fin och mysig som helst, som han alltid är! Världens bästa.

Jaja.. nu sitter jag iaf hemma, hungrig som ett as. Ska snart gå och stoppa mackor i rosten tror jag, sjukt gott, hihi :D Vill göra te också, men vettenkokaren vägrar fungera, jag har gått och blivit "anti värma vatten i micro" haha. Jävla tönt jag är.

Hur som helst, vet att det pågår endel löjliga diskussioner om hur det gick för mig/laget i söndags. Ser att vääldigt många vill ha det till att mina poäng inte alls var felräknade, vilket de var. Det står i protokollet att jag hade 2 stopp + ett nedslag, vilket inte alls är sant :) Det finns dessutom film på rundan, och där rivs det inget hinder :) Detta betyder att jag alltså ska ha 10 "fel poäng" och inte 14 som vissa vill ha det till. Det var ju trots allt jag som red, så om jag ska vara 100 % ärlig så tror jag att det är jag som har rätt ;)

iaf, personligen tycker jag det är ganska löjligt att tjaffsa om saker som det här, men tänker absolut inte ta på mig fler "fel" än vad jag hade. Om någon inte tror på mig kan jag ju alltid scanna in mitt protokoll så får ni se :)

Men jag tycker inte det spelar någon roll heller hur det gick, vi tog oss till final och det var det viktiga. Liksom, Ellinore har ju fått låna en häst som är jättebra, så att de nollar är ju inte så konstigt. Anna har en ganska knepig häst, men hon rider den jättebra. Nathalie och Amazing har 0at varje runda för laget, så de är ju också jättebra. Jag och Bamse har också gett laget bra resultat, så att klanka ner på någon av oss är fan inte okej. Bara för att vi inte har 0at varje runda är inte vi sämst i laget liksom? Ingen är bättre än någon annan.

Blir  så trött.. -.-

Kommentarer
Postat av: stephani

Hej! Reagerade på hur du uppfattat dina fel, från min sida handlar de inre om att ngn är sämre än någon annan men ja ville meddela att du har 12 fel på dina 2 stopp man får alltså 4 fel för stopp 1 och 8 fel för stopp 2 4+8=12.. Strunt samma men de. Verkade som att du inte förstått oiängräkningen hur den går till hoppas du förstår nu efter min förklaring iaf. Mvh

2011-11-22 @ 16:05:40
Postat av: Anonym

Oj många stavfel blir dumt Me mobilen ibland men du förstår nog ändå..mvh

2011-11-22 @ 16:14:09
Postat av: Anonym

Enligt stilbedömningsprotokollet fick Emma avdrag för ett nedslag och två stopp. Då måste ju även ett nerslag varit medräknat i felpoängen hon fick på hinder. Helena Sandström

2011-11-22 @ 18:20:37
Postat av: Anonym

Jo men antagligen skrev de fel där men bortsett från det och till fakta då enligt alla regler inom hoppning så med 2 stopp hade hon 12 fel. De är ju lätt hänt att skriva fel, mänskligt.. Inget att haka upp sig på ni vet ju att det var 2 stopp hon hade..

2011-11-22 @ 18:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0