Habaalabkabcfkac ak

Helluuuu.

Skulle ridit båda hästarna idag, men efter att ha ridit Tamarillo hade jag ingen känsel i varken händer eller fötter..haha. Så ja, Bamse fick vila idag, tyvärr. Ville så gärna rida honom.. :(

Men iaf, Tamarillo fick ju komma ut och röra på sig! Blev en runda i skogarna häromkring med massa trav osv, bra för hans kondition ;) Men har va snäll och fin as usual, bäste hästen.

Har också bestämt mig för vem jag ska ta med till växsjö och rida finalen på, och det blir Tamarillo. Efterssom det är final och allt kommer jag säkerligen vara ännu mer nervös än vanligt, och då vill jag inet stressa upp Bamse, särskilt inte nu när allting börjat fungera igen. Och ja.. när ryttaren är nervös osv så smittar det ju av sig på hästen..
Om man inte har Tamarillo då vill säga, han bryr sig inte det minsta, haha. Kan vara hur nervös som helst men han reagerar inte på det.. Rutinerad? oh yes.

Ahja, nu sitter jag iaf hemma hos älskling, tror jag ska dra hem ett tag snart. Men det är ju sådant som märks.. fan, min bloggjävel suger, vad ska jag skirva om? Jag har inte en aning..

Ahja, se ya later..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0