Happyness

Hah.. Bamse. Han är faktiskt en helt otrolig häst. Red honom i skogen idag också, skitfin var han. Inget bråk eller liknande, en riktig ängel (a) Han blev rädd ett par gånger, men "uttryckte" det framåt, istället för att vända och springa hem, framsteg! Haha.. åh.. tycker om denna hästen otroligt mycket.. han är speciell alltså. Inte speciell som Tamarillo, men han har något.. Glimten i ögat? ;)

Min kväll har iaf spenderats tillsammans med min fina Becka. Var väldigt behövligt kände ja, hihi. Massa tjejsnack, 3låtar´s osv.. som vanligt helt enkelt ;)

Imorgon blir det att gå upp relativt tidigt, båda hästarna ska ridas. Redan nu känner jag en stor suck inom mig.. haha. Kanske ska be Elisabeth rida Tamarillo med mig? Haha. Eller så rider jag båda.. haha. Kan inte bestämma mig, sånt som märks.

Nu.. ska jag iaf stänga ner datan och kolla film med världens finaste pojkvän. LIgga och mysa i hans famn till en film och bara somna in.. åh. Längtar. Kommer slockna på 2 sekunder, det är jag helt övertygad om.. hah. Men ja, alla vi som älskar helger..

Jaja... orkar inte skriva mer, ska mysa ner hos bby snart! Hare guttans!



Hihihi.. ;)



Kommentarer
Postat av: Christian Skagvard

Gud så snuskigt ^^ :( <3

2011-11-12 @ 00:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0