Hemma från Vimmerby ;)

Och ja, gudars så trött jag är! Skulle kunna somna när som tror jag? haha.

Kom iaf hem med 5 bussen, så drog hem och tog ut hundarna, sen gick jag ner till älskling :) Just nu sitter han och spelar, men ska väl snart dra på ett avsnitt av andra avenyn och mysa gärnet i think! Behövs känner jag!
Imorgon är det iaf skola, tyvärr. Men men, en dag mindre än vanligt..
Och juste, Bamse fick nya skor idag, så nu kan jag börja rida honom igen. Han har ju inte gått sen sista lagtävlingen.. undra hur han kommer uppföra sig? ha ha ha .. Men iaf, ett stort tack till min fina mamma som tog hand om hovslagaren när jag var i Vimmerby!
Jaja, orkar inte skriva mer, hööörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0