I got the power!

Haha, tror jag får börja ge Tamarillo lite mindre betfor om jag ska vara ärlig, min knasiga lilla boll! Har låtit honom gå på betfor nu i ett par veckors tid, så att han ska vara pigg osv ifall han får åka och tävla finalen i växsjö..

Men haha ja, red honom ute på ängarna idag. Värmde upp som vanligt med skritt, trav osv. Sen när jag skulle galoppera honom fick han värsta "rycket" och bara stod ch hoppade på stället, hahah. Ett tag vart jag rädd att han skulle sticka för mig, men sen insåg jag att han aldrig gjort det förut, och troligen inte skulle göra det idag heller. Men gick verkligen inte att få honom varken framåt eller ner till trav, haha så gullig. Men, efterssom det var lite halt i gräset var jag rädd att han skulle halka om han fick för sig att dra iväg, så skippade galoppen och gjorde mer travarbete isf, hihi.

Men ja, annars var han duktig som vanligt, min prins!

Orkar fan inte skriva mer, överlev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0