Jag vet inte

Segaste dagen någonsin, suck. Hade geografiprov idag och måste säga att de gick helt okej, skippade 2 frågor men kände mig ganska säker på resten så :) Annars har dagen bara bestått av sjukt tråkiga lektioner.. mumsfillibabba..

Idag jobbade ju mamma, så blidde ingen ridning. Annars när hon är ledig brukar hon ju ha en häst färdig tills jag kommer till stallet så jag hinner rida, gulligt, hihi. Men men, var typ mörkt direkt när jag kom hem, så att rida gick ju inte.. :(

Nu sitter jag iaf nere hos älskling, kom nyss uppifrån mig, hade ätit.. satt fint.  Ska snart äta här också, tjockis? Haha.. är alltid hungrig.. skulle fan kunna äta mat 1 gång i timman om jag bara fick chansen, höhö.. Kan äta hur mycket som helst också, tar aldrig stopp ;) Men glad är jag för det.. haha. Jag kan ju inte vara på riktigt alltså. Wake me up, someone?

Ahja, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0