Mama i´m in love with a criminal..

Vet att bloggen ligger ganska nere nu, men skitsamma känner jag faktiskt.. hhaha.. Nejmen orkar faktiskt inte :(

Idag har jag iaf vart och ridit fina Tamarillo! Dock så blåste det jättemycket så vågade inte rida honom ute i skogen, så de blidde en sväng ute på ängarna. Han var jätterädd för blåsten, stackarn. Mitt ute på ängarna ställde han sig och frös fast, vägrade gå åt något håll? Han bara stod där liksom, och sen efter typ 1,2 minuter började han svettas? Stackarn :( Men sen när hans "rädsla" för blåsten gått över gick det hyffsat bra och rida, men tyvärr var han spänd och rädd hela tiden, så blev inte världens längsta ridpass om man säger så. Travade en stund, tog en galopp och lät honom rulla på i ett ganska högt tempo, sen red jag tillbaka till stallet.

Det är lite konstigt det där med att han blev rädd för blåsten idag tycker jag, har aldrig upplevt att han tycker det är läskigt förut? Lite spänd och så har han ju varit, men aldrig så att han frusit fast och inte velat gå? Hah.. gulliga Tamarillo :,)

Ahja, igår var jag iaf i Linköping med min fiina Bexxxussss. Kom hem typ 8 på kvällen, sen va jag med henne ett tag, och sen vare "andra avenyn mys" med älskling, perfekt ;)

Nu sitter jag iaf hemma hos älskling, och som vanligt ska vi snart dra på ett avsnitt av andra avenyn.. nördar.. yees.



Kommentarer
Postat av: Anonym

köpte du nåt i linköping? eller vad gjorde ni där?

lägg upp bilder! :D

2011-11-27 @ 15:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0