Nothing can bring me down. Not now.

Åh, stolt över min lilla häst idag. Red honom bara en snabbis, haha skritta 10 minuter typ, men han var så duktig. Bara gick och trampa på och var allmänt gosig. Första gången på hur länge som helst som jag red honom själv också, det var skönt. Veta att det går liksom.

Ett stort tack till Marie för all hjälp med denna häst. Utan dig hade det inte fungerat ska du veta. Du får mig att inse att jag klarar av saker jag själv inte trodde att jag kunde. Tack, tack tack.

Annars har jag inget att berätta. Imorgon är det fredag, sen helg. Ska bli skönt, kan behöva det. Ska se til att båda hästarna får på ordentligt nu i helgen.

Skolan har vart chill veckan som varit. Inga läxor, skriftilga förhör, prov eller liknande. Har bara kunnat chilla och sluppit tänka på skiten, skönt. Vet inte vad det har varit med mig den här veckan, men har somnat i bussen både till och från skolan varje dag? Haha. Trots att jag slocknar vid 10 varje kväll? Haha. Får ta och sova ut ni i helgen ;)

Ahja..sjukt glad för att det gick så bra med Bamse idag iaf. Fina hästaponnyn :,)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0