Nyrakade hästar!

Båda 2 fick varsinn halvklippning, så nu är de av med all överflödig päls! Haha.. var dubbelt så mycket päls på golvet efter Tamarillos rakning än Bamses.. haha. 
Tamarillo skötte sig jättebra. Han är inte bästis med rakapparaten efterssom han är så rädd om sitt huvud. Vi lade en handduk över huvudet på honom och sen gick det hur bra som helst. Men det gick iaf bättre än förra gången vi klippte honom! :D 
Men Bamse vart jag riktigt förvånad över! Han stod blixtstilla hela tiden och verkligen njöt! Såg ut som att han tyckte det var superskönt? Haha. Vi visste ju inte ens om han var rakad förut, men som sagt, tydligen var han det ;) 
NU sitter jag iaf här uppe på lanet och.. chillar galet. Imorgon ska Marie rida med mig, så gör vi samma sak som igår. Att hon rider igenom honom åt mig först, så "avslutar" jag ridpasset. Tamarillo ska hoppas också, 2 flugor i en smäll! 
Och nu när jag är här uppe på lanet och har hur mycket tid som helst till att skriva massa random saker får ni gärna ge mig tips på asker att skriva om! Det är ju ändå ni som läser, så ni måste ju ge mig tips på saker jag kan skriva om!
Alla hästar jag haft genom åren, hur jag träffade min pojkvän.. Hur det kom sig att vi köpte en så pass "gammal" häst som Tamarillo..  and so on! Ge mig ideer!
FINA TAMARILLO <3
Jaja, ska övertala Becka att gästblogga åt mig snart, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0