So far away..

Vet att det inte har uppdaterats något idag, men men, jag är mänsklig!

Idag var iaf jag och mamma ute och red i skogen. Så himla mysigt att bara ta 2 snälla, fina lugna hästar och ge sig ut på dem i skogen. Inget bök, ingenting. Så himla skönt. Visserligen var det ju Tamarillo och Ladde vi red på.. hah. Men ja, vi var väl ute i ca 2 timmar och red tror jag, underbart!

Annars.. min kväll har spenderats tillsammans med min fina Becka, aldrig fel! Hon drog dock hem vid 9, så nu har jag och älskling precis kollat film. Ska bara göra klart dehär, sen lär jag nog gå och sussa.. hah. Trött som ett as. Wonder why? ;)

Imorgon kommer iaf Marie hit. Ska klippa Tamarillo så han blir av med sin jävla päls, haha. Han blir svettig bara av att skritta stackarn. Och han som verkligen har superkondis annars! Men ja, det blir nog skönt för honom att bli av med lite päls! :)

Imorgon börjar ju lanet också, eller ja, för oss som är admins. Så imorrnkväll blir det att dra upp dit. Vet inte om vi ska slagga där imorgon, men det är ju sånt som märks.

Tävling på lördag btw, TAGGA?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0