This is my life.

Igår blev det inget bloggande, my bad.

Bamse har fortfarande bara 3 skor tyvärr, så han rids inte just nu. Hovslagaren kommer på måndag och slår på den dock, skönt. Har minskat ner på hans mat dramatiskt mycket (haha) den här veckan, så att jag ska kunna rida honom liksom, höhö..

Iaf, Tamarillo fick gå både igår och idag. Igår blev det bara en kort skrittrunda ute på ängarna, för hann inte längre. Är det inte sjukt att jag inte ens hinner rida ordentligt trots att min underbara mamma har hästen sadlad och klar tills jag kommer ner till stallet? Åh, hatar mörkret! Och det gör Tamarillo också haha, bra kombination.. Min rädsla för mörker kanske har smittat av sig på honom? Haha.. vem vet ;)

Idag slutade jag iaf tidigare, så blev en lite längre runda idag! Var uppe i Frösvi och klättrade med honom, sen tog vi förmodligen årets sista "tripp" på terrängbanan bakom ridbanan. Snön lär väl komma när som.. Men han var iaf superfin som vanligt, och jättepigg, det är bra :) Man märker att han verkligen älskar att vara ute i skogen och galoppera, han njuter för fullt och vill verkligen inte skritta när han fått ta första galoppen, haha ;)

Iaf! Idag är det fredag = mys med älskling! Men det blir senare ikväll, för ska umgås ett par timmar med min fina Becka! Vi ska väl baka kladdkaka eller något, som vanligt ;) Haha.

Ahja, vi hörs sen!



Mamma och fina Tamarillo!

Liten är han ju inte iaf.. hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0