TNT

Blogger ligger rätt nere just nu, i know. Har tyvärr ingen ork att ta tag i det.. men det kommer väl det också antar jag! har lite mycket att göra just nu bara, men men!

Idag har iaf båda 2 fått vila. Är nästan helt mörkt när jag kommer hem, så att stressa som en idiot för att bara ta en liten skogssväng eller liknande orkade jag inte med idag helt enkelt. Imorgon slutar jag dock tidigt, så då blir det andra bullar! Höhö..

Igår hade jag iaf träning för Marie med Tamarillo. Tanken ar att vi skulle träna inför finalen, men det blev inte riktigt så. Orkar inte förklara för alla tusen gånger om vad det var som hände osv.. för egentligen var det ju ingen "big deal", men ja.. tror vi kommer köra på plan B, att Bamse följer med istället.

Och NU, ska ni INTE spekulera omvad som hänt och bla bla bla. Kan förklara för er att varken jag eller Tamarillo har gjort något fel. Han har inte ont nånstans, det är inget fel på honom eller liknande. Varför han får stanna hemma på söndag har med mitt samvete att göra. För jag skulle aldrig förlåta mig själv om något hände honom.
Hur som helst.. orkar inte blogga mer, vi ses! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0