Svaren på frågestunden! ;)

Christian Skagvard ÄLSKLING  ([email protected]) om Tänkte köra på en..:
Ok älskling :)
Varför är du så söt?
Äter du något specielt som gör dig EXTRA söt?
Äter du något som gör dig extra snygg?
Blir man snygg utav att rida?
Varför använder du aldrig din handväska?
Varför ville du ha din handväska ifall du ändå inte tänkte använda den?
Är jag söt?
Är jag snygg?
Skulle jag bli snyggare om jag red?
Skulle jag se bättre ut om jag hade en handväska?
Ifall svar ja på frågan över, kan du köpa en handväska åt mig? (för att jag är söt)
Blir du irriterad när jag skriver sånna här frågor?
Hur kommer det sig att du blir det eller inte blir det?
Gillar du min lilla dator?
Och varför har du ALLTID rymd boken under?
Älskar inte du några andra böcker?
Är du kanske lite knasig?
Älskar du mig?
Älskar jag dig? (klart jag gör)
Christian Skagvard ÄLSKLING  ([email protected]) om Tänkte köra på en..:
1. Varför är du så söt?

Du kan va söt.
2. Äter du något specielt som gör dig EXTRA söt?

Haha, massa dunderhonung ;)
3. Äter du något som gör dig extra snygg?

Nae, bara söt. Mohahaha..




4. Blir man snygg utav att rida?

Man får massa muskler = SNYGGT! Nae, men jo de blir man. Fast och fin ruuuumpaaa!
5. Varför använder du aldrig din handväska?

Den var as snygg i affären, men inte lika snygg när jag kom ut därifrån!


6. Varför ville du ha din handväska ifall du ändå inte tänkte använda den?

Haha vilka jävla frågor. Kolla där uppe..


7. Är jag söt?

Jättesöt.


8. Är jag snygg?

Jättsnygg.





9. Skulle jag bli snyggare om jag red?

Absolut, det blir alla.



10. Skulle jag se bättre ut om jag hade en handväska?
Tyvärr inte. Bögvarning.


11. Ifall svar ja på frågan över, kan du köpa en handväska åt mig? (för att jag är söt)

Du är söt, men ska du ha en handväska får du köpa en själv.


12. Blir du irriterad när jag skriver sånna här frågor?
Haha.. om jag ska vara ärlig sitter jag bara och skrattar åt dig..


13. Hur kommer det sig att du blir det eller inte blir det?
Har lite humor :)


14. Gillar du min lilla dator?
ÄLSKAR DEN!


15. Och varför har du ALLTID rymd boken under?
Den är sjukt sexig.


16. Älskar inte du några andra böcker?
Nej, bara rymdboken.


17. Är du kanske lite knasig?

Kan mycket väl vara sant!


18. Älskar du mig?
Ja. massor.


19. Älskar jag dig? (klart jag gör)

Hoppas ja!






Bella om Tänkte köra på en..:

20. Vad tycker du helt ärligt om mig?

Tror jag du vet Bella! Nej men, tycker du är en sjukt underbar tjej.
Vi har bråkat och vart osams allt för länge nu,
men så jävla skönt att vi äntligen börjat snacka med varann!
Älskar dig massor, det har jag alltid gjort!
Finns alltid för dig ska du veta <3



21. Varför är du så sjukt fin?

DU är sjukt fin Bella.


Loveu!

Loveu2!






beckaa om Tänkte köra på en..:
Det här kan bli lite svårt,

eftersom jag antagligen redan vet allt om dig.. Men kan ju fråga lite om
vad du tkr och tänker osv (a

22. . Hur ser du på vår framtid? -
inte för att vi är tsms,
men jag menar när vi börjar gymnasiet och kanske flyttar och splittras..
hur tänker du och känner du inför det?

Ifall du flyttar när du börjar gymnasiet kommer du krossa mitt hjärta!
Jag vet ju att du väldigt gärna vill flytta oså, men jag kommer fortfarande bli ledsen :(
Men somsagt, du är fortfarande min bästa vän, och jag skulle älska dig lika mycket ändå!
Du kommer alltid vara min bästa vän, spelar ingen roll om du flyttar till andra sidan jordklotet. <3


23, Vad är det bästa minnet du har tsms med mig?

har så sjukt många minnen med dig att jag faktiskt inte vet!
Varje gång vi är skapar vi ju nya minnen liksom?
Men måste faktiskt säga att ett utav dem bästa är när du red Jane och hon kastade av dig i en lerpöl.
Haha, aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv.


24.,Vad Är det som du tkr är så speciellt med mig?

Jadu.. haha.. svår fråga! Nej men, älskar dig för den du är.
Vore du annorlunda hade jag ju inte tyckt om dig lika mycket!
Hela du är perfekt min käre lilla kladdkaka!


25., På vilket sätt äre som gör mig till att du vill ha mig och uppskattar mig
till din bästa vän?

Att du är precis som en bästa vän ska vara!
Du bryr dig alltid om mig, försöker alltid göra vad som är rätt osv.
Kan prata med dig om precis allt, vilket är så jävla skönt.
Behöver aldrig ågonsin skämmas inför dig, för du accepterar mig precis som jag är!

26. Lite väl personliga frågor men vafan, de är frågor eller hur? ;*

Alla frågor är frågor!






Anonym om Tänkte köra på en..:

27. Vad är din favorit rätt?

Hm, vet inte faktiskt! Pizza är jävligt gott.


28. Hur gammal varu när du började rida?

4 när jag började på ridskola :) 7 när jag fick egen häst.


29. Tänker du på mat ofta?

Haha ja, är alltid hungrig så.. ;)
ÄLSKAR ATT ÄTA!


30. Tkr du om att baka? ;D

Tycker inte om att baka, men somsagt, älskar att äta!


31. Hur gammal varu på din header?

Hm.. 11 tror jag. måste fan göra om bloggen, nån som vill hjälpa mig?



32. Tkr du om att få många frågor?

Absolut.


33. Äre kul att jag kommenterar anonymt?

SUPERKUL!!!!


34. Vet du vem jag är?

Nae.. hihih.



35. Vad gör du om dagarna?

Leker med min pojkvän, becka, och riiiider ;)


36. Haru de bra i småland?

Skitbra ;)




Olle iiiiisss myy name ;D om Tänkte köra på en..:

37. Vad äre sexigaste hos en kille? ;D

Hm.. haha kan faktiskt inte säga rakt upp o ner vad som är absolut sexigast hos killar.
Alla tjejer älskar ju långa killar med muskler osv osv..
Och jag kan ju inte säga att jag är ett undantag.. höhö.
Nej, men jag älskar killar som står upp för sig själva, det är sexigt.
Hatar fucking mesar, usch. AVTÄNDANDE.
Men, det sexigaste är killar som är sig själva.
Sånna som inte låtsas vara något annat bara för att vara tuffa.





Ella :) om Tänkte köra på en..:
okej,,

1. minns du mig? haha

Klart jag gör! ;)


2. minns du lucia cup och vi skulle skaffa ett lag, men så flyttade du :(

Haha ja.. minnen!


3. hur gammal var du när du bröt benet?

Hm.. hade precis slutat 2an :P


4. är du i malund något nu?

Nae.. nästan aldrig tyvärr. Åker igenom ibland, men inget mer..


5. när var du där senast? :)

Lääänge sen.. ett par år.. tyvärr :(



Kommentarer
Postat av: beckaaa

Bra gumman, jag älskar dig som fan nu o för alltid vafan än som händer <3

2011-11-05 @ 08:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0