Yeah mannen, nu kör vi!

Idag var vi uppe vid ridbanan och hoppade varandras hästar jag och Nathalie, haha. Det gick faktiskt över förväntan måste jag säga!
Amazing har en förmåga att.. "fulstoppa" när hon känner att ryttaren inte riktigt är med på noterna, så efterssom jag i princip aldrig ridit hästar som stannar osv så var det lite knepigt i början. Sen när det kom upp på de rätta höjderna och jag verkligen "red" hela vägen fram till hindren, så gick det superbra. Hoppade bana på 1.05 och allting kändes superbra, göttans! Hon är verkligen underbart go att rida alltså.. :,) 
Även för Nathalie och Bamse gick det superbra. Nathalie rider honom bra, och Bamse hoppar som en gud. Vad mer ska jag säga? Tror de kommer 0a imorgon, känns så. Han är något speciellt, lilla Bamse. 
Det ändå som kan bli lite knepigt imorgon är att det är stilbedömning.. vilket inte är min starka sida. Jag rider absolut inte fult osv, men pågrund av min enorma vinnarskalle gör jag allt för att ta mig över hindrena. höhö. Får hoppas att det går bra då! Men, ska bli kul med lite stilbedömning som omväxling!

Imorgon taggar vi tävling, eller vad säger ni? ;)
Annars idag har jag inte gjort mycket alls, varit nera hos älskling och nördat andra avenyn. När jag sa att jag ville ladda ner det var han helt emot det, verkligen anti andra avenyn. Men, vem tror ni det är som vill kolla på det hela tiden nu? Precis ;)
Ahja.. ska väl snart dra hem och käka mat i think, ska bara vänta på att mamma smsar och säger att maten är klar.. hihi :D
Vi höres sen!

Haha, random bild på Ebba. Sötan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0