14. Saker du gör vardagligen, hemma och i stallet.

Well.. haha. Jag går upp, klockan ringer varje dag klockan 06.00.

Jag går upp, förr sminkade jag min jämt, men det brukar jag faktiskt skippa nu för tiden. Orkar inte stå 20 minuter framför spegeln varje morgon. Suck.

Går till skolan, är go och glad kexchoklad. Går på lektionerna, föröker göra så bra ifrån mig som möjligt.

Kommer hem, runt halv 4 varje dag. Byter om, drar till stallet.

Rider oftast bara en av dom, händer att jag tar båda 2 ibland. När jag ridit tar jag in de andra så att de också ska få käk.

Går hem till älskling. Bloggar, facebook, och allt sånt där. (Givetvis får han lite tid också, hihi) Äter middag hos honom ibland, annars går vi upp till mig och käkar. Men iaf, är hos honom tills ungefär klockan 9.

Sed drar vi hem till mig, glov tv, duschar osv. Han brukar dra hem runt 10.

Sen går jag in, ställer klockan på 06.00, går upp nästa dag och gör samma sak igen.

Väldigt intressant va? Meningslöst inlägg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0