blaalablaa

Hellosan!

Idag blev det Tamarillo som fick gå igen, för att jag kände för de, helt enkelt! Men iaf, ängarna är nyplöjda så drog ut där oh busade runt! Han fick för sig att varje "gräshög" var ett hinder, så det vart en j'vla massa skuttande, haha! Han vart riktigt pigg och taggad idag, superkul! Fina fina Tamarillo. <3

Annars.. inte mycket alls. Fick tillbaka geografiprovet idag, och det var helt okej. Var nöjd iaf. Spanskaprovet gick det också bra på som vi hade förra veckan. Har inte fått tillbaka det än.. men hon komoch sa det till mig iaf. Haha.

Ahja, idag har jag somsagt bara varit i skolan, sen drog jag och red typ direkt när jag kom hem. När jag var klar i stallet drog jag ner hit, till älskling. Så har suttit och kollat solsidan tillsammans med honom, fina grejer. Iaf, nu ska vi käka mat här, sen blir det att dra hem till mig. Fina grejer!



haha.. fråga inte ens.

Kommentarer
Postat av: bella

sötnos!

2011-10-03 @ 20:39:35
URL: http://bellaalstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0