Can´t go back now

Tjenixen! Dagen har för det mesta spenderats med min fina Beeeckaaa. Länge sen vi bara umgicks och chilla liksom, så jävla underbart. Iaf, har vart en toppendag med min fina kladdkaka! Älskar dig Becka, det vet du! <3

Nu sitter jag iaf nere hos älskling, vi ska snart dra hem till mig. Blir att sova hemma inatt, mys.

Haha, är fortfarande helt lyrisk över hur sjukr fin Tamarillo var idag. Alltså ni anar inte! Ni har inte en jävla aning! Åh, FINA FINA ÄLSKADE HÄST! Har iaf bestämt mig nu, ska tatuera in hans namn på min underarm. Vissa kommer tycka att jag är en jävla idiot, men jag har bestämt mig. Så ska det fan bli. Vet inte när, kaske om ett år, kanske om 5. Jag vet inte. Men jag vet att jag kommer göra det. Det förtjänar han, för han är världens bästa häst. <3

Ahaja.. orkar inte skriva mer, är helt död. Ska duscha när jag kommer hem, sen kommer jag nog slockna alltså. Sjukt trött.. hah. Imorgon blir det iaf Vimmerby, chill. De betyder att hästarna kommer få vila imorgon, men på tisdag ska jag och mamam ut på lågrunda i skogen, hihi :D



Jag och världens vackraste



Kommentarer
Postat av: beckaaa

har varit en skapligt fin jävla helg!

älskar dig också puddingen min <3

2011-10-30 @ 21:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0