Come on down..

Hellojsan!

Idag var det Tamarillo som fick gå. I början tyckte jag att han kändes lite konstig i skritten, sen bara försvann det? Tänkte att det kanske skulle kännas i traven, men det gjorde det inte heller. När jag sedan tog en kort galopp kände jag inget då heller.

Han var pigg som satan idag, och det hade han troligtvis inte varit om han hade haft ont heller? Då blir ju de allra flesta hästarna antingen jättesega, eller jätte heta för att de försöker springa ifrån smärtan. Han kändes bara allmänt pigg och glad, haha. Kände på benet också, han var varken svullen eller varm heller.

Men han var fiin idag, Tamarillo. Det blåste som saatan idag, så vågade inte ge mig ut i skogen. Blev att rida på mina kära ängar bakom stallet, höh. Vill inte veta hur han skulle reagera om vi var ute i skogen, och det plötsligt blåser ner ett träd mitt framför ögonen på honom? Haha, jisses. Säkrare på ängarna ;)

Iaf! Just nu sitter jag nere hos älskling, har nyss gjort negerbollar, hihi. De vart smaskens kan jag lova, fyfan vad gott. Borde göra sånt varje dag.. fast undra vad vikten skulle ligga på efter en månad eller 2? höhö. Vi gör ju dubbel sats varje gång också.. och de brukar vara uppätna på en timma... tjockisar vi är!

Idag hade vi iaf samhällsprov. Tyckte att det gick rätt bra, hoppas på det, kändes bra iaf! Imorgon taggar vi hemkunskapsprov.. fyfan. WHY?

Ahja,, vi seees!



Haha, random bild. SÖTA EBBA, hihihihi.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0