Don´t fuck with me

Idag var det Tamarillo som fick gå! Skulle ju egentligen ridit Bamse, men efterssom mamma är ledig hela veckan och kommer rida med mig massor, så gjorde det ju inget att Tamarillo fick gå istället :) Mamma var nere och kände på honom innan jag red, och hon tyckte inte heller att han var svullen/varm. Idag kände jag inget av "hältan" heller, perfekt ;)

Men det blev iaf en ganska lugn runda. Efter att ha jobbat skiten ur mig på gympan idag orkade jag snappt stå upp, haha. Sämst. Så ja, en långrunda eller något var ju bara att hoppa upp i arslet och sätta sig på! 
BTW, HÖSTOLV FFS! Så jävla skönt! Vart så trött på skolan de senaste veckorna med tanke på alla prov och skit så ni anar inte. Ska bli redigt jävla skönt att bara chilla en vecka nu.. kan jag behöva ;)
Båda hästarna lär få gå väldigt mycket nu på lovet i think. Efterssom man snart ställer om klockan också, så kommer jag ju inte ens hinna rida de dagarna jag slutar sent i skolan! Så ja.. man får ju passa på nu när man kan.. höhö.

Sen är det ju lan nu på lovet också, chill. Det är nästa helg, men vi har inte bestämt oss för om vi ska gå eller inte? haha. Men det lutar nog åt att vi går, annars kommer vi ju bara ångra oss när det är för sent.. Men kommer nog inte vara så mycket uppe på det här lanet som jag brukar, efterssom jag som sagt har 2 hästar som ska ridas! Men ah.. är ju admin också, så måste ju vara där vissa tider!

Nu vet jag inte riktigt vad jag håller på o babblar om ifall jag ska vara ärlig, haha. Men blir iaf att ha lite kvalitetstid med min underbara Becka sen! Kan behövas kan jag lova, hihihi :)

Ahja, vi HÖRS SENAREEEE!



Älskling, upptagen med att suga av en banan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0