Film mys!

Sitter just nu nere hos älskling, käkar vindruvor och vingummin, haha. Iaf, snart ska vi nog dra på nån film och mysa gärnet! Så gott det går vill säga.. måste ju sitta upp och kolla film? Suck.. haha! Men iaf, ska bli redigt skönt att krypa ner jämte honom och sova sen.. underbart! Hihi :D

Hela min kväll har tillbringats med fina Becka! Vart hemma hos mig och bara haft det allmänt bäst. Lite damp har vi ju när vi är med varandra, det går ju liksom inte komma ifrån.. haha. Det bara e så.. Men ah, det är fina grejer! Hon drog iaf hem för typ en halvtimma sen.

Imorgon är det först och främst Bamse som ska ridas! Om Elisabeth vill följa med ut på Tamarillo imorgon får hon göra det, annars tänker jag låta honom vila. Det förtjänar han allt!

Och börjar få liite smått panik. Tamarillo ska tävlas om en vecka. Han har en lös sko. Han har 40 meter lång päls, och verkligen mååste klippas. Han måste hoppas i veckan, för det var ett bra tag sen nu..

Förstår inte hur jag ska hinna :O Men ja, det får väl lösa sig, det brukar ju gå bra ;)

Men iaf, jag oorkar inte blogga mera nu. Vi Höreeees.




Hihi, visst är han gullig? ;)


Kommentarer
Postat av: Ellinoree

ni klarar det på nåt sätt! som du sa, på nåt sätt löser dig sig! :)

2011-10-15 @ 10:32:49
URL: http://eellinorenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0