Fina fina Bamse!

Idag blev det ängarna igen, han har ju gått där ett par dagar nu, men skitsamma, haha.

Han var hur fin som helst idag! Gick hemifrån utan något bråk och var skitfin ute i skogen! Han blev rädd för en fågel som flög upp mitt i ansiktet på honom, så då vart de lite strul, men annars var det ingenting! Galopperade massa och han var sjukt positiv till allt, riktigt studsade fram! Så himla kul :,) Red förbi "vägen hem" flera gånger, men han visade inte ens att han ville gå hem? FINA HÄSTEN! :,)

Tamarillo.. ja. Vad ska jag göra? Han har bara 3 skor :( Han blir skithalt såfort han tappat en sko så kan inte ens rida honom ute på ängarna.. suck :( Han får vila tills hovslagaren varit här, mamma ska ringa honom ikväll eller imorgon tror jag. Hoppas han kan komma snart.. saknar min lurviga lilla björn! :,)

ANnars har jag inge kul att berätta, åt 6 pannkakor idag för er som ville veta, hahaha ;) Men nae, ska kolla film och mysa med världens bästa pojkvän nu, hihi! Vi firar också 1 år och 5 månader imorgon, så vi ska få sova tillsammans :,) Right, mamma? Haha.

Ahja, vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0