Fina fina Tamarillo!

Red honom uppe på banan idag. Som förra gången jag red höll jag inte i tyglarna en enda gång idag, och han var skitduktig. Gick på volter, ut på spåret, snett igenom, byta varv, sakta av osv, underbara häst! Han är så jävla mysig den där hästen alltså så det är inte sant, åh :,)
Imorgon kommer nog Lina och rider honom, så imorn blir det Bamse som går gå, får väl se hur han sköter sig ;) haha.
Annars har jag inge kul alls att berätta, ska snart dra på en film med min käre pojkvän, hihi :) Sen ska han hjälpa mig att plugga, matteprov imorgon -.- Åh. hatar matte, värsta som finns!
Iaf.. haha vi hörees.
Haha, 2 bilder ifrån när min lillebror "tävlade" Tamarillo uppe i Frösvi. Han måste ju vara världens snällaste häst efterssom man sätter upp en 8 åring på honom utan att vara det minsta lilla orolig för vad som skulle kunna hända? Åh, fina häst! Riktigt höga hinder också! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0