Går´n med min blaskiga äggröra Hertuuus!

Hihi, sitter på gårn med min fiina Herta fis. Hade nyss historiaprov egentligen, men ska göra det på fredag ist så har haft typ 2 timmars rast snart.. höhö. Men ah, vi börjar vid 12, ska kolla fim, chill.

Ah.. vet inte varför jag skriver det här.. brist på annat att göra i guess.

Just nu vill jag bara komma hem och rida på mitt fina underbara halvblod som förhoppningsvis står och väntar pp mig i hagen, hihi. Hoppas han är okej i benet idag, men det tror jag nog. Blir en lugn runda idag iaf, efterssom han inte var okej i förrgår.

Men ah.. måste hoppa honom snart, och ha lektion för mamma. Hon ska ju ha honom på halloween hoppningen nästa helg. Eller hur mamma? Haha.

Men ja, orkar inte skriva mer, VI SEEES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0