God morgon!

Eller ja, kanske var lite för sent för det, men har faktiskt varit vaken sedan 8 i morse ;)

Idag är det KM i dressyr, skulle egentligen åkt upp och tittat men orkade verkligen inte, haha.

Om ett tag ska mamma åka in till stan och hämta Janne iaf, så blir att hon släpper av mig, älskling och Elisabeth i Arum. Så vi är hos Carineoch Eddie  tills mamma kommer tillbaka, sen blir det att hämta ut mina kläder jag beställt.

Helt sjukt att jag faktiskt har beställt jeans, går ju i mjukisbyxor nästan jämt, haha. Men ah, de var billiga så.. Och hatar när mamma försöker köpa jeans till mig för typ 400 kronor när hon vet att jag inte använder dem så ofta. S¨å ah, mycket bättre att köpa billiga ;)

Idag ska hon iaf rida med mig, har hon lovat! Dock sa hon i morse att hon skulle ta Ladde ist för Tamarillo. Hon skyllde på att Ladde blir riden så sällan, vilket är sant tyvär :( Själv tror jag nog mer på att hon vet att jag kommer tvinga henne att galoppera ute i skogen, haha ;)

Så nu har hon ställt till de riktigt rejält för mig, vem inte vem utav dem jag ska rida? Åh, jobbigt. Men det löser sig säkert!

Ahja, vi hörs väl senare ikväll antar jag :)



Tamarillo, fina beeebis! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0