Godmorgon! ;)

Eller ja, vaknade faktiskt för nästan en timma sen! För ovanlighetens skull gick vi inte upp tidigt idag, utan.. sov ut, haha! Går ju alltid upp skit tidigt  på helgerna, vet inte varför. Gjorde de i vintras så jag inte skulle sova så pass länge att det blev mörkt, men sen har det bara fortsatt? Går upp senast 9 varje helgdag, haha. wierd.

Iaf! Snart ska jag nog dra hem o käka frukost tror jag. Sen blir det väl att dra till stallet och rida. Ska höra med Elisabeth om hon vill rida Tamarillo med mig idag, annars får han vila så rider jag Bamse, haha. Ska bli intressant att de hur han sköter sig idag med tanke på att han var så duktig igår!

Och btw, Robin, försök inte hacka min blogg nå mer ;) Klart som fan att jag byter lösenord när du gästbloggat? Haha ;)



Jag vill ha sommar.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0