Heh,

Haha vart så exalterad över att det gick så bra med Bamse idag att jag glömde berätta vad jag mer har gjort, haha ;)

Men iaf, idag var klassen inne i stan, simhallen (y) Helt okej faktiskt. Ellinore var där och gjorde min dag, haha gumman! Finns det hjärterum finns det stjärt - e - ruum! Haha, gosh.

Efter skolan drog jag direkt hem och stressade som bara satan. Kom hem 4 hade träning vid 5. Förstår inte hur jag hinner? ;)

Iaf, efter träningen drog jag ner hit, till älskling. Igår var han somsagt på sjukan, men han fick komma hem igårkväll. Det är inget jätteallvarligt med honom, brosk och vävnad, samt någon muskel vid svanskotan hade gått sönder. Om ett par veckor / månader kommer han vara helt återställd. Dock blir det väl inte skola för honom på ett tag, han har ju jätteont, stackarn :(

Ahja, nu vet ni iaf vad jag sysslat med idag ;) Hare!

Kommentarer
Postat av: hjärt e ruuuum!

HAHA, sjärt-eh- RUUUUUMH!



guud, hahah älskar dig gumman <3

2011-10-07 @ 14:54:04
URL: http://eellinorenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0