I´m on the other side.. you know?

Tamarillo kändes inte.. helt ren idag. Han var absolut inte halt men det var något som inte stod rätt till. I skritten tyckte jag att han kändes lite konstig, sen när jag började trava kände jag att han "haltade". Han kändes varken varm eller svullen i benet heller. Detta beror troligen på att han fortfarande ömmar sedan han gick utan sko. Det är sbsolut ingen fara med honom, ska skritta ett par dagar bara så ska det nog gå bra sen. Jag som hade sett framemot att rida honom så attans mycket :( Hah.

Annars har jag väl inget roligt att berätta. Vart i skolan typ hela dagen, haft lite kul med min fina brud Ellinore, hihi. Har alltid kul med den bruttan!

Dagens skratt btw..

Jag: Alltså shit Ellinore, känn på min hals, är jag svullen?
Ellinore: Shiit, jaaa.
Jag: Ellinore.. andra sidan.
Ellinore: Jahaaaaaa

Haha.. fyfan. Sitter och garvar åt det just nu om jag ska vara ärlig.. :,)

Ahja, idag hade vi iaf religionsförhör, gick rätt bra tror jag. Har ju massa prov att se framemot den här veckan, underbart. Men ska väl ta och börja plugga nu.. åh :(

Kan ju bara ta och berätta att min mamma är världens underbaraste också btw! När man kommer hem från skolan har man ett nystädat rum, hihi. Såg ut som en jävla svinstia där förut, tack mamma.
Minns inte när hon städade mitt rum senast.. typ när jag var 7 år? Vet inte vad som tog till henne idag, hihi :D

Ahja, vi ses!


Kommentarer
Postat av: Kinesen!

HAHAHHAHAHAHAAHHAAHAHAHA! asså gud, emma... så blåst jag är... puss, älskardig <3

2011-10-24 @ 20:59:29
URL: http://eellinorenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0