Look what i can do

Tjosan ;) Kom precis ner till älskling. Mormor var hemma hos oss nyss med massa fika, mums säger jag bara. Nu känner jag dock att magen håller på att sprängas, men det var såå värt det! haha.

Hade tänkt rida förut men ändrade mig. När jag äntligen börjat må bättre och huvudvärken börjat släppa ville jag inte sabba det genom att anstränga mig och bli ännu mer sjuk. Ganska klokt av mig va?

Men runt 3 var det dags för hundarnas promenad, så tog med dem ner till stallet och gav hästarna mat. Borstade av dem alla 3 en snabbis medan dem åt också, så rena och fina är dem iaf!

Förutom att sitta vid datorn hela dagen (haha) har jag faktiskt pluggat idag också! Har ju svenskaprov imorgon så tänkte att det var lika bra, hehe. Har gett mig fan på att jag ska ha bra betyg alltså, nu jävlar. Ska börja plugga som en idiot infölr varje prov, sådeså!

Imorgon blir det iaf skolan, sen rida när jag kommer hem :D Får se vem utav dem som får gå imorgon, sånt som lär märkas :D

Ahja, men vi hörs väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0