Maybe baby!

Helloooo! Bara så att ni vet kommer detta troligen bli mitt mest meningslösa inlägg genom tiderna ;) Har absolut inget att berätta, haha..

Men iaf, var i Vimmerby idag med mammsen, Simon och Rickard. Hittade iaf skor, och började inte ens bråka med mamma! Förr i tiden bråkade vi alltid som fan när jag skulle köpa skor. Jag hittade aldrig några jag ville ha, och mamma hittade 100 par jag borde prova.. höhö, Men ja, idag gick det faktiskt superbra ;)
Kan säga att jag är helt käär i mina svarta nyinköpta uggs alltså, aldrig haft skönare skor på mig?!

Vart en mysig liten fika hemma hos min söta mormor också, hihi. Satt och kollade i kataloger och shit efter saker till julklappar.. haha. Men hon ska iaf beställa matchande schabrak och huva till mig i julklapp, perfekt ;) Blir "Emma Sandström" broderat på schabraket också, nice ;)

JAJA! Fan vad jag babblar på om ingenting här? Nu är jag iaf hemma hos älskling, ska väl snart dra på en film och mysa järnet i think!



Hahaha Becka, så oerhört seeexig!

Kommentarer
Postat av: beckaaa

HAHAHHAHAH DU MÅSTE SKÄMTA MED MIG.

FYFAN SÅ FUL <3

2011-10-31 @ 23:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0