Nöjda hästar ;)

Eller ja, det borde de vara iaf! Idag har båda hästarna fått komma ut på en runda i skogen, det är bra :)

Lina red Tamarillo i skogen idag. Fick ett sms från henne vid typ ett, allting hade gått jättebra och han hade varit supersnäll! Hon hade bara varit ute och skrittat, för han hade en lös sko. Men han har ju gått nästan varje dag den här veckan så han blev nog bara glad av en lugn skrittrunda :) Hon skrev i smsen att hon tyckte så hilma mycket om honom osv, nån som blivit kär i min häst like kanske? ;) Haha.  Men efterssom han ska tävla nästa helg så måste jag se till att vi får tag på en hovslagare... Suck..

Iaf, Bamse! Red honom ute på ängarna bakom stallet. Efterssom jag inte ridit honom själv i skogen på hur länge som helst så tänkte jag att det var ju passande, efterssom han är lite bråkig ibland! Men idag skötte han sig super, lite små tjaffsig en, 2 gånger men det är knappt värt att räkna som bråk ens! Var bara att "sparka" till honom med benen en gång så gick han sen! :)

Men! Idag är det fredag, just nu sitter jag hemma hos älskling, tillsammans med honom och min fina Becka! Ska snart dra hem och hjälpa simon, städa osv tills mamma kommer hem. Tvivlar på att jag kommer få med min pojkvän? Han verkar ha limmat fast sig själv med datan, suck. Men ikväll blir det iaf mys med nån bra film eller något, härligt :)

Ahja, vi hörs väl :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0