Nu har Tamarillo 4 skor igen!

Dock har jag inte ridit honom idag. Har var liite svullen i frambenet där han inte haft någon sko, men det var ingen fara med det. Hovslagaren sa att det troligen berodde på att han belastat fel eller något liknande, så det bör vara borta inom 2 dagar, sen är det bara rida på som vanligt igen.

Skönt att han har alla 4 skorna nu iaf så jag kan börja rida honom, har saknar honom massor! :(

Idag.. ska jag plugga.. och plugga. Har 3 prov nästa vecka samt ett skriftligt förhör, suck. Och efterssom vi åker och tävlar imorgon kommer jag inte kunna plugga då. Men det löser sig säkert, får be älskling hjälpa mig. Fick ju hem mina omdömen igår, där står ju inga betyg men hade jag varit underkänd i något hade det stått iaf, skönt!


Annars har jag inget kul att berätta, tävling imorgon, TAGGA?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0