Nyss varit och tagit på hästarna täcken..

För första gången i år? Haha. De flesta har ju redan börjat ta in sina hästar, ha täcken på dem osv, men idag var första gången täckena åkte på.. haha. Ute går de ju året runt, tycker nästan synd om dem. Vet ju att de klarar de hur bra som helst, men ändå, det är ju typ 20 minus på natten när det är som kallast på vintern? Usch :( Att vi börjar ta på dem täcken är ett stoort vintertecken.. ÅH :(

Men Tamarillo var iaf hur mysig som helst, struntade i att äta och bara myste med mig! Kliade sig, la huvudet på min axel och allting, fina fina häst! Var så mysigt att jag egentligen inte ville gå därifrån.. men vågar inte gå hem från stallet när det är mörkt.. haha :(

Iaf, nu är jag hemma hos älskling, men ska dra hem till mig om ett tag. Ska se nån film på tv vid 8 tror ja de va, så de blir bra :)

Tror inte det uppdateras något mer idag, sånt som märks!
Fina Tamarillo, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0