Ridit nu!

Vi tog oss en ganska kort sväng Elisabeth och jag ;) Efterssom det är älgjakt typ överallt i skogarna vill jag inte rida där i "onödan", så blev ängarna idag. Andra dagen i rad för Bamse, men det dör han inte av ;)

Höll ju på att bli skjuten av en älgjägare för ett par år sedan när ag var ute och red på Bella, min c-ponny. Så ja, brukar hålla mig så långt borta ifrån dem som möjligt. Fast egentligen vill man ju förstöra för dem så att de inte kan skjuta några älgar..

HUr som helst! Bamse var duktig idag, liite bråkig men inte mycket alls. På bättringsväg? I hope so. Tamarillo var snäll som vanligt, haha.

Men jaja, varför skrev ja de här? inte en aning.. vi hörs sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0