becka skriver lite

Tjena!
Nu sitter jag här hos kicken med min lilla favo kladdkaka och kicken!
Kom precis hemifrån mig, emma kom o kidnappa mig (a)
Jag vet inte va vi ska göra, men vi får väl köra! hihi en riktig rimmare har jag blivit ;D
Har suttit hemma o skrivit klart hela mitt dikthäfte, stolt!
Nu har jag bara lite kvar.
Emma sitter o härmar lite olika PERSONER, fan dör av garv.
Har alltid lika kul, va än vi gör :`)
Snart blir de väl lite kort om vi hittar någon kortlek, eller så sitter vi väl o snackar lite skit som vanligt.
Vi kommer ju så bra överens o vet exakt va vi tycker, och även om vi inte tycker de så accepterar de!
Alltid lika trevligt, sen blir det väl att dra upp till Emma, Och där uppe lär vi väl göra lite gott smarrigt tee ;D
Och nu vet jag fan inte va jag ska skriva, för fick ju tydkigen inte skriva de jag hade tänkt o skriva för emma ;(
Det va riktigt länge sen jag umgicks med min lilla snutta, så har saknat henne. Visst träffar henne varje dag i skolan, o vi sitter i bussen och väntar på den varje dag tsms, både till och ffrån skolan. Men vi är inte varje dag, och det blir inte samma sak. För när vi är så kan vi göra mer, vilket jag älskar.
Älskar dig Emmaaaa, Puss.
Hejdå / becka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0