-

Tjenare!

Idag har jag inte ridit någon av hästarna, men jag tror nog att de klarar sig ändån ;) Var nyss nere i stallet iaf, flyttade dem till en annan hage, satte på Bamse ett täcke till och gav dem mat. Stod även och myste typ 20 minuter med Tamarillo, hihi.

Iaf, idag var det massa körhästar i Hummelstad, på ängen precis utanför älsklings hus, haha. Men det var något "körsällskap" som var där, så fick man prova på att ploga med häst osv! Hade med mig kameran så blev en del bilder, men kameran är hemme.. suck. Men ja, fina hästar var de allt!

Nu har vi iaf nyss kollat på filmen zookeeper, sjukt gullig. Satt och skratta typ hela tiden.. haha sämst humor. Men ah, den va guuullig! Höhö..

Annars.. inte mycket. Ska snart dra hem till mig tror jag.. duscha, fyfan vad skönt de ska bli!

Iaf, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0