28/10-11

2 bästa vänner, så olika.

Men, vet ni vad? Det spelar ingen roll hur olika man är. Jag tror fan att det är det som gör oss så starka, att vi är så olika. Folk tittar på oss, och tänker "fan vad de är lika". Inte lika till utseendet, men hur de beter sig, hur de är. Men vet ni? Jag skulle inte säga att vi är speciellt lika alls. Becka är min andra halva, men vi är fortfarande olika. Vi är 2 personer, men våra hjärnor har förmågan att tänka samma tanke.

Jag älskar dig, Rebecka Svensson. Jag älskar dig sjukt mycket, mer än vad du kan ana! Dagarna med dig är underbara. Du är den bästa jävla vän jag någonsin haft, glöm aldrig det! Du och jag, genom vått och torrt.


Kommentarer
Postat av: beckaaa

Haha vi blir så grymt snygga på kort!

Har verkligen saknat dig gumman, vi har inte vart mycket alls på senaste tiden nu när jag varit på prao osv.. så det är verkligen hur underbart som helst att då dampa loss lite med dig, älskar dig du o jag i alla väder! <3

2011-10-29 @ 23:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0