MOOOORE TIDSFÖRDRIV!

Hur gammal är du om fem år? 19
Vem var den sista du träffade? Älskling och Simon, just nu ;)
Hur lång är du? 169.
Vilken var den senaste film du sett? national security
Vem ringde du senast? Gosh.. inte en aning. haha.
Hur löd ditt senaste sms och till vem? Becka.. kommer inte ihåg vad jag skrev dock xd
Vad är dagens planer? Duscha med baby, soooova ;)
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa, har ju aldrig pengar så..
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
När såg du senast din mamma? Ett par minuter sen :P
Vilken ögonfärg har du? Ljusblå typ.. o lite gröna :)
När vaknade du idag? 06.00
Har du någon gång hittat en katt? Say whaaaat?
Vilken är din favoritplats? I famnen på älskling, eller uppe på hästryggen.
Vilken plats föredrar du minst? ?
Var tror du att du befinner dig om tio år? I ridande ställning ;)
Vad skrämde dig som barn? spindlar :o
Vem fick dig att skratta senast? Becka säkert :P
Är du för ung för att äga vinylskivor? Yeeeah.
Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
Sover du med eller utan kläder på dig? Beror på :P
Hur många kuddar har du i sängen? typ.. 3 tror jag
Hur många landskap har du bott i? Inte fan vet jag. Ett tror jag.
Har du någon gång spytt på fyllan? Näe.
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror ju på om det är snö ute eller inte..
Är du social? Njae.. haha.
Vilken är din favoritglass? Hm.. vet inte.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Gosh.. mycket!
Tycker du om kinamat? Det vet man aldrig.
Tycker du om kaffe? Näe fyfan.
Vad dricker du till frukost? Inget oftast. Mjölk.
Sover du på någon särskild sida av sängen? Ah.. längst in eller vad man säger.
Kan du spela poker? Näe. haha.
Är du en beroendemänniska? Say whaaaat?
Känner du någon med samma födelsedag som din? nae, men dagen efter ;)
Vill du ha barn? Ja.
Kan du några andra språk än svenska? Engelska, spanska.
Har du någonsin åkt ambulans? yes
Föredrar du havet eller en pool? Vetifan. havet är så kallt..
Vad spenderar du helst pengar på? Hm.. vet inte. Allt möjligt.
Äger du dyra smycken? Nae. Tror inte det?
Har du någon gång testat narkotika? Nej.
Vad var det senaste du stoppade i munnen? Tuggumi :D
Vem är den roligaste människan du känner? Älskling :) Becka.. och Ellinore :)
Har du några ärr på din kropp? Ja, vem har inte?
Vad har du för ringsignal? Ras cricket, skin.
Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Naae.
Flirtar du mycket? Nej. jag har ju pojkvän :)
Vart togs din profilbild för din blogg? Whuuut
Kan du byta olja på bilen? Neej..
Har du fått fortkörningsböter? Alldeles för många gånger..
Vilken var den senaste bok du läste? Oktober, Cannie möller.
Läser du dagstidningen? Näe.
Prenumererar du på någon tidning? Aee.
Dansar du i bilen? Dansar överallt
Vilken radiostation lyssnade du på senast? Vad vet jag..
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Haha.. något jag och min kära snigel gjorde i skolan.
När var du i kyrkan senast? Skolavslutningen.. haha.

Kommentarer
Postat av: hjärt e ruuuum!

thihi, va wolig jag är! Du med emma ju!<3

2011-10-07 @ 14:51:47
URL: http://eellinorenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0