Värdelöst inlägg nummer 2358926367

Tanken var att jag skulle dra och rida direkt på morgonen idag, men öndrade planer, haha.

Idag kommer pojkvännens bror Janne och hans son Ebbe på besök iaf :) De skulle vart här för 40 min sen, så de kommer nog när som. Iaf, har hjälpt till att städa osv här nere, så därför jag får ta och rida lite senare.

Vet inte vem utav dom som ska gå idag, det är sådant som märks. Älskling är typ sjuk så ah.. vet inte om han kommer rida med mig. Rider jag själv blir det nog Tamarillo som får gå. Vill inte vara ute själv på den andra just nu, med de wer sa!

Annars.. har inget kul att berätta. Idag är det söndag och imorgon är det skola. Suck. Jag vill ha sommarlov igen.. fan så underbart de vore.

Men iaf, kanske uppdaterar mera senare, sånt som märks. :)



Haha random bild, början av 7an. VACKERT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0