2. När och varför jag började rida!

När jag började rida är väl egentligen ganska svårt att säga. Började på ridskola när jag var 4 år, alltså 10 år sen. Dock red jag inte där så länge för han som hade det la ner verksamheten eller vad man ska säga.

Sen började jag på ridskola i Hultsfred, men vet inte om det var direkt efter att jag slutat på den förra. Där gick jag iaf och tog lektioner en gång i veckan! När jag var.. 7 tror jag så fick jag min första häst, Sille. Det var väl då jag började rida ordentligt, och inte bara en timma i veckan liksom!

Varför jag började rida.. haha om jag ska vara ärlig kommer jag inte ihåg, var liksom 4 år? Men antar att det var efterssom mamma hade hästar när jag var liten och att jag ofta var med i stallet. Sen är det ju typ alla småflickors dröm att få rida hela dagarna och sväva på molnen med en rosa ponny..

Att jag började rida har jag aldrig ångrat i hela mitt liv. Inte en enda gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0