7. En sak som aldrig får hända!

Shit.. finns verkligen tusen saker som aldrig någonsin får hända!

Att förlora sina nära och kära är väl en av sakerna man aldrig vill ska hända. Att ens föräldrar, syskon eller någon liknande skulle gå bort.. usch. Mår illa av bara tanken, vad f*n skulle man göra då?

Att någon av mina hästar skulle bli allvarligt skadade så jag var tvungen att ta bort dem. Alla mina hästar kommer troligtvis gå bort före mig om allt går "rätt till" här i livet (vem vet, jag kanske blir påkörd av en lastbil imorgon?) Men något som verkligen skulle vara hemskt är ju ifall jag skulle vara tvungen att ta bort dom pga en skada. Att hitta sin häst i hagen med ett brutet ben eller liknande.. usch! Vill att alla mina hästar ska få dö när dom är gamla och grå och verkligen har fått leva livet!

Att förlora min pojkvän eller mina vänner.. familjen tror jag alltid att man har vid sin sida oavsett bråk osv, men vänner och pojkvännen är personer som man "lätt kan tappa i onödan" Skulle verkligen krossa mitt hjärta..  :(

Sen finns det tusen andra saker, tex som att världen INTE får gå under medans jag är i livet.. höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0